Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

maandag 23 april 2007

Bijna zover!

Hallo allemaal!
Het komt nu wel heel dicht in de buurt. Als alles goed is vlieg ik dit weekend al richting New York. Zoals de meesten wel weten heb ik ondertussen een kamer midden in Manhattan. De eerste 2 weken ga ik in het hotel wonen en dan verhuis ik naar die kamer. Ik heb even gekeken, en ik woon iets meer dan 2 kilometer van m'n werk, dus als ik dat ga lopen heb ik ook elke dag een kleine workout!

Misschien een beetje een onduidelijk plaatje maar dit is dus Manhattan. Dat groene puntje bovenaan is centralpark, en bij het groene ballonetje kom ik te wonen, het rode ballonetje is m'n werk!

Verder zit ik hier helemaal in de zenuwen. Ik zou 1 mei moeten beginnen in The Barclay, maar ik heb m'n visum nog niet binnen! De papieren zijn nog niet eens in Nederland. Om m'n visum geldig te maken moet ik nog naar de ambassade, en dan gaan er weer twee dagen overheen dus ik zit nog een beetje in onzekerheid of ik wel op tijd in Amerika kan zijn. Ik hoop echt dat ik dit weekend kan vliegen, maar een ticket boeken kan nog niet omdat ik er nog niet zeker van ben en de tickets worden maar duurder en duurder.

Maar goed, ik houd jullie op de hoogte!


1 opmerking:

Unknown zei

Hey Marieke!!
Veel plezier daarzo in The Big Apple, das wel wat anders dan Leeuwarden!! Ik was te laat om nog een stukje te schrijven, maar dan wens ik je op deze manier maar een geweldig jaar toe!! Als je terug bent gaan we maar weer eens een biertje drinken!!

Groetjes Ewold