Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

maandag 6 augustus 2007

Update

Hallo allemaal!
Hier ben ik weer even met een update. Weet echt niet waar ik moet beginnen want ik beleef nog steeds hartstikke veel. Ik zal voor de verandering eens over m'n werk beginnen. M'n werk is nog steeds hartstikke leuk. En interessant. We worden telkens drukker nu het hoogseizoen hier begint. En eind augustus begint de US open en we zijn nu al bezig met de voorbereidingen. In ons hotel verblijven een groot gedeelte de spelers, de officials en de media van de US open en het wordt dus heel erg druk! M'n werk is nog steeds heel leuk en heb het heel gezellig met m'n collega's.

Drie weken geleden ben ik op bezoek geweest bij een oud collega in Long Island. Ze heeft een nieuwe baan en een nieuw huis dus Chiharu en ik gingen op bezoek samen met Lina, een andere collega van ons (een knettergekke filipino van 57, haha) Ik moest met de metro naar Jamaica queens en lina zou chiharu en mij daar oppikken. Een paar stations voor m'n eind station, ik lag half te slapen want de dag daarvoor waren Gina, Chiharu ook al flink wezen stappen, en er komt een vent binnen in de metro, pakt m'n tas en gaat er vandoor! Ik was zo pissig dat hij uberhaupt op het idee kwam om m'n tas te jatten dat ik er achteraan ben gegaan. Ik vloekend tegen hem in het nederlands en hij probeerde weg te komen. Uiteindelijk was er een dappere vent die hem tegen hield en ik heb de dief een klap verkocht en m'n tas terug gepakt. Wat een asshole he? Uiteindelijk kwamen we aan bij trisha's huis en ze had een heel leuk schattig huisje en een zwembad in de achter tuin. Ze hadden een heerlijke filipijnse barbeque voorbereid en we hebben heerlijk gerelaxed en een beetje gezwommen. Daarna zijn we met lina naar het strand gereden en hebben we nog een paar uurtjes op het strand gelegen. Heerlijk.

De dag ervoor zijn we nog naar de bodies exhibition geweest btw. Heel indrukwekkend! Echte dode mensen zonder huid en je kan alles heel goed zien. Echt heel interessant! Daarna nog even uiteten geweest en lekker wezen stappen.

Vorig weekend ben ik met camilla en 2 van haar gay-vrienden wezen gay clubben. Was echt super leuk. Ben nog nooit in een bar geweest met zoveel (mooie!!!) mannen die geen oog hebben voor een enkele vrouw. Daarna zijn we naar Splash geweest een gay-club en hebben we heerlijk gedanst met alle mannen daar en geprobeerd onze vriend te koppelen. Er waren ook mannen op podiumpjes met alleen een string aan aan het dansen, haha! De dag daarna waren camilla en ik zo brak dat we de hele dag films hebben gekeken van 11 in de morgen tot 12 in de avond. 6 Films!

Oja de dag ervoor hebben we de verjaardag van kwame gevierd. Eerst zijn we naar opal geweest met een groep collega's en wat gegeten en daarna naar een ierse pub. Was ook erg gezellig!

Deze vrijdag heeft Chiharu Massimo en mij geleerd echte japanse sushi te maken. Was ook erg leuk en we hebben heel erg veel lol gehad. En de sushi smaakte trouwens ontzettend goed!!!

Nog een paar daagjes en dan komt meriam al hier! Heb er echt super veel zin in en we gaan een hele leuke tijd hebben!!! Joepie!

Nu ga ik maar eens m'n was doen, daar ben ik al een tijdje niet aan toegekomen.
Dikke kus voor iedereen en tot de volgende keer!!

Kwame's Birthday

7/27


Trisha & Beach
beach

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Héé grote Amerikaanse zus :-)

wat leuk om weer eens een verhaal van jou te lezen! heel erg heroic van je dat je die dief achterna ging haha.

wij zijn net een dagje terug van vakantie en ik ga donderdag weer aan het werk

tot over een paar maandjes !

kussss
Daniel

Anoniem zei

Hee laiverd!! Jeetje wat een actie zeg, met die dief!!! Ik ben het eens met je broertje, heeeel heldhaftig! Ik ben al bijna onderwerg naar je! Heb er ook veel zin in! XX Meriam

Anoniem zei

Hai hai! Zo te horen vermaak je je nog steeds prima! En wat een actie met die dief! Hier ook alles prima, moet vaak aan je denken! Veel plezier nog en lekker blijven feesten! x linda