Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

maandag 30 april 2007

Ik ben vertrokken!

Het is zover: ik ben op weg naar Amerika!

Na een heel kort nachtje waarin weinig van slaap terechtkwam hebben m'n ouders en Carolien mij naar schiphol gebracht. Daar stond Meriam al te wachten die me ook kwam uitzwaaien.
Van haar kreeg ik nog een prachtig fotoboek aangeboden met allemaal lieve verhaaltjes van m'n oud huisgenoten in Leeuwarden. Afscheid nemen is moeilijk. M'n vader kreeg spontaan last van z'n allergie (tenminste dat zei die) en ook ik kon het maar met moeite droog houden. Logisch, want ik laat zoveel lieve mensen achter. Maar ik heb er reuze veel zin in!
Hieronder de link naar de foto's die genomen zijn op Schiphol.
Fotoalbum Vertrek Schiphol

Geen opmerkingen: