Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

dinsdag 1 mei 2007

Veilig aangekomen!

Ik ben veilig aangekomen, zit nu op m'n kamer. Gewoon een mooie chique kamer met een enorm bed!!!
Dat bed ga ik nog niet in, want ik ben al iemand tegengekomen en ga zo naar een queensday party. Een meisje van mijn school werkt hier nu en die neemt me op sleeptouw! Leuk he? Ben wel een beetje moe, maar laat me de kans niet ontnemen om gelijk op m'n eerste dag al contacten te leggen!
Alles is verder soepel verlopen, werd leuk ontvangen in het hotel. Ik doe morgen de foto's wel, ga nu even alles uitpakken en naar het feestje!
Hou van jullie!
Dikke kus Marieke

Voor m'n webalbums klik op onderstaande foto's:

Heenreis&eerste avond

Kamer

2 opmerkingen:

Unknown zei

He Mariek! Wat leuk dat je bent aangekomen, heb je het erg naar je zin? Jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken/zien, maar het voelde toch een beetje dat ik erbij was door de vele foto's.. (vader bedankt!) Ik hoop zo dat je het leuk gaat hebben daar! Denk wel veel aan je hoor! Heb je alles nog een beetje kunnen afsluiten in Emmen? Wat ben je trouwens afgevallen meid, maar je ziet er goed uit! Nog steeds een lachebek, en mooi haar!!!! vet leuk!!
Kan ik me hier ook aanmelden dat ik automatisch een mail krijg als je iets hebt getypt? zou ik wel leuk vinden! Meid, geniet lekker, en hou me op de hoogte! Dikke kus uit een warm maar winderig Friesland! kus

Anoniem zei

Hallo Marieke,
Vandaag met oma je website bekeken. Ze vond het hartstikke leuk en je moet de groeten van haar hebben.
veel liefs en kusjes,
Aly