Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

dinsdag 1 mei 2007

Berichten ontvangen via E-mail

Vanaf nu is het mogelijk om berichten die op dit weblog geplaatst worden te ontvangen via e-mail. Je moet daarvoor je e-mail adres invullen in het veld hieronder of in de sidebar. Je krijgt dan een mailtje van Rmail dat je moet bevestigen. Je kunt je abonnement ook altijd weer opzeggen.
Dit heb ik even snel toegevoegd op verzoek van Amarins en omdat ik denk dat meer mensen mij op die manier willen volgen.
De makkelijkste manier om een weblog te volgen is natuurlijk via de RSS feed, maar daarvoor moet je wel een RSS lezer hebben. Bloglines is daarvoor een ideaal programma, dat je niet hoeft te downloaden maar dat je gewoon via een website kunt gebruiken. Maar via e-mail wil het nu dus ook!

E-mailadres:


R-mail powered

1 opmerking:

Jans Velzing zei

Als je Thunderbird als mailclient gebruikt kan je de RSS feed gewoon toevoegen en krijg je iedere bijdrage ook als bericht in je mailprogramma.