Welkom op mijn weblog!

Hallo allemaal! Op deze site kunnen jullie mijn belevenissen en ervaringen in the Big Apple volgen. Ook probeer ik zoveel mogelijk foto's te plaatsen. Blijf me volgen en laat af en toe een berichtje achter, want ik ga iedereen natuurlijk heel erg missen! Een jaar is best lang!
Kus, Marieke

woensdag 20 juni 2007

Bon Jovi

Vandaag dus met Gina naar Bon Jovi geweest. We waren er al om iets over zevenen maar schijnbaar slapen mensen echt op straat om een plekje vooraan te krijgen. We waren dus veelste laat maar uiteindelijk hebben we toch nog een plekje halverwege weten te bemachtigen. Het was echt lachen, het publiek werd helemaal gek en al die camera'....maar ik heb mr. bon jovi weten te vangen in m'n lens dus hierbij een paar pictures. Zoals jullie zien heb ik ook een glazenwasser gefotografeerd. Misschien had ie wel de beste plek van iedereen! Toch wel eng zo hoog in het gebouw.
Nou ik zal jullie niet te lang laten wachten op mijn amazing foto's van mr .bon jovi. (gelukkig zoomt m'n camera goed, haha)

Dikke kus voor iedereen...Ik mis jullie best wel hoor!

Dear Gina, I had fun this morning at the 'concert' haha. I suppose we'll go to every nice artist performing in the today's show from now on. Maybe we can go a little bit earlier for a better spot....Or maybe not. Not a really good idea for us 'early birds'.... Well here the pictures I took this morning....Enjoy!

Bon Jovi

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij zal er ook niet bij zijn!
Leuk dat je zo snel bent met je verslag. Wist niet dat je van die muziek hield?
Kusjes XXX

Anoniem zei

Ha die Mrieke.

Eigenlijk niks voor jou zo vreog op staan. Maar wel leuk. Die glazenwasser heeft maar een eng vak zo hoog. Leuke foto!
Ik mis jou en je lekkere kookkunsten wel een beetje zo langzamerhand...

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Anoniem zei

Hey Marieke,

Bon Jovi om zeven uur in de ochtend, heel apart! Iets wat je hier niet zo gauw zou gaan meemaken! Je verhalen zijn nog steeds geweldig om te lezen, wat gebeurt daar een hoop!
Hier gaat het gewoon z'n gangetje, geen spectaculaire dingen.

Je hoort gauw weer van me!

Liefs Evelien

Anoniem zei

He marieke, leuk hoor van die gratis concerten!!! Heb ook al je foto´s bekeken echt geweldig!!!Dat dakterras is wel een top spot of niet? Heb je ook nog leuke dingen gedaan op de 4th of july?
Nou goed ik lees binnenkort je verslag wel weer dikke kus Annie

Anoniem zei

Jo kak, thanks voor je mail nog, hier alles goed. Heb net mn laatste onderdeel op school gehad en gehaald! Ook 'groen licht' voor afstuderen, mn scriptie is dus goedgekeurd :)! Vanaaf feestje in Grun en daarna lekker weekend houden! Heb trouwens een project voor 4 maanden bij TTC, ga enquete opstellen, afnemen en uitwerken. Best interessant en goed betaald! Diek en ik gaan de 22e al op vakantie naar Frankrijk, beetje surfen, mountainbiken en relaxen! Zin in! Succes met werken en veel plezier met de leuke dingen en bezoekjes! Tjits